Jornades de Portes Obertes 2020-21

Projecte i oferta educativa

Enguany a l’Institut Vidreres hem fet tres Jornades de Portes Obertes (JPO), totes tres telemàtiques:

• Per a l’ESO es va fer dilluns 26 d’abril de 2021 a les 19 hores. Es recomanava l’assistència de les famílies d’alumnes que s’incorporaran a l’institut el curs 2021-22, especialment a 1r d’ESO. Cliqueu per a més informació.
  • Per al Batxillerat es va fer dimarts 27 d’abril de 2021 a les 19 hores. Es recomanava l’assistència de les famílies d’alumnes que cursen 4t d’ESO al nostre institut o procedents d’altres centres. Cliqueu per a més informació.
  • Per a Cicles Formatius es va fer dimecres 28 d’abril a les 18 hores. Es recomanava l’assistència de les famílies d’alumnes que cursen 4t d’ESO al nostre institut o procedents d’altres centres així com d’alumnes que estiguin fent un cicle de grau mitjà. Cliqueu per a més informació.