logo_IVP

Imatge Administrador/a a8053017
    Visita l'aulari virtual
    per Administrador/a a8053017 - divendres, 21 febrer 2014, 10:50

Si voleu accedir a una activitat de Moodle del centre i tastar-lo una mica cliqueu l'enllaç següent:

Activitat "El cos humà"

Cursos disponibles

Exercicis primera avaluació

Listen to some iconic pieces of music.

Llatinismes

Curs de geometria on es treballa amb el programa informàtic GeoGebra.Curs 15/16

Matemàtiques 2n ESO curs 2014-2015

Espai d'autoaprenentatge de la matèria de Matemàtiques per al 1r curs de l'ESO

Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials
    1er. de Batxillerat. Curs 13/14

ECONOMIA 1R BATXILLERAT

Per les assignatures de geografia (urbana) i història de l'art he pensat de compaginar continguts transversals sobre evolució-canvis urbans i construcció i tractament del patrimoni històric.

fisica

En aquest moodle trobaràs activitats i recursos sobre Biologia

En aquest curs trobareu activitats i recursos sobre biologia de 1r de batxillerat

Espai on estaran penjades les pràctiques de laboratori de 1r d'ESO.

En aquest curs trobaràs activitats relacionades amb la Biologia i Geologia de 4t d'ESO

Alumnes de 3r d'ESO

Aquest espai és pels alumnes que cursen 2n d'ESO i tenen pendent la música de 1r. Apareixeran aquí les activitats que han de fer, una per trimestre, per poder recuperar la matèria.

Aquest espai és pels alumnes que cursen 4t d'ESO i tenen pendent la música de 3r. Apareixeran aquí les activitats que han de fer, una per trimestre, per poder recuperar la matèria.

Aquí tenim l'espai on penjarem els diferents recursos: continguts de les unitats, enllaços de reforç i diferents tasques.

Aquí disposarem de diferents recursos de la matèria: continguts per unitats didàctiques, enllaços de reforç, i demés tasques

Proposta didàctica de l'assignatura optativa específica d'Informàtica de 4t d'ESO.

Els materials d’aquestes propostes didàctiques han estat elaborats pel Departament d’Ensenyament en el marc del programa mSchools, iniciativa impulsada per Mobile World Capital Barcelona amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Aquest curs ocupa més de 20Mb. Pot ser que el Moodle dels vostres centres tingui limitat el tamany dels cursos a restaurar. Si és així, podeu superar aquesta limitació fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.

Com a alternativa, també podeu accedir al Moodle com a gestor de centre i anar a la secció "Enviament de fitxers grans al Moodle". En aquesta PMF està explicat com fer-ho.

Autor/a: Roser Cussó; Rosanna Fernández; Artur Coll; Jordi Regalés; Rafa Barrachina

Tecnologia 3r C eso curs 2017/18

Tecnologia 3r A eso curs 2017/18

Matèria optativa de 3r eso

Tecnologia del segle XXI: introducció a aplicacions.

SCRATCH

Proposta didàctica de l'assignatura de Tecnologia de 3r d'ESO

Aquest curs ocupa més de 20Mb. Pot ser que el Moodle dels vostres centres tingui limitada la mida dels cursos a restaurar. Si és així, podeu superar aquesta limitació fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.

Com a alternativa, també podeu accedir al Moodle com a gestor de centre i anar a la secció "Enviament de fitxers grans al Moodle". En aquesta PMF està explicat com fer-ho.

Autor/a: Roser Cussó; Josep Dalmau; Anna Macià; Artur Coll; Rosanna Fernández

RECURSOS PER 3r.

Curs moodle relacionat amb el pla lector de 3r d'ESO

LLENGUA CATALANA DE 4t ESO 2009/10

Curs de 1r ESO 2010-2011

Curs de llengua catalana de 3r ESO

Curs de llengua catalana de segon de batxillerat.

En aquest curs repassarem tres aspectes de llengua relacionats amb la correcció de l'expressió escrita: la pronominalització feble, lèxic (derivació i precisió lèxica), i les expressions lexicalitzades.

Aquest any farem moltes activitats, molt variades i diverses, per tal de que ens preparem pels cursos posteriors.

Xmas activities

Exercises to practise verbs for 1ESO and 4ESO

Sintaxis de la oración simple y compuesta

Actividades complementarias de repaso, refuerzo y ampliación de la asignatura.

Material didáctico para trabajar los contenidos explicados en clase.

Material didáctico de consulta para el alumno/a y actividades diversas sobre los contenidos y lecturas trabajados en clase.

Características del Barroco y estudio de los autores más representativos.

Bona tarda,

Com vau demanar, aquí teniu l'enllaç amb exemples de fotomuntatges que vam veure a classe:

Espero les vostres propostes abans de la setmana vinent al meu e-mail:

lauram@institutvaleriapujol.cat

Salutacions,