logo_IVP

Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials
    1er. de Batxillerat.

ECONOMIA 1R BATXILLERAT

Per les assignatures de geografia (urbana) i història de l'art he pensat de compaginar continguts transversals sobre evolució-canvis urbans i construcció i tractament del patrimoni històric.

QUÍMICA  1r BATX

Benvolguts i benvolgudes al curs de Química de primer de batxillerat.

El moodle ens serveix com a portal de més comunicació i ampliació de la informació.

Tots els recursos donats a classe seran penjats al moodle, i sempre intentarem tenir recursos d'ampliació i repàs.

ÀNIM I ALEGRIA!

Resultado de imagen de quimica

fisica

En aquest moodle trobaràs activitats i recursos sobre Biologia

En aquest curs trobareu activitats i recursos sobre biologia de 1r de batxillerat

Física i química 3 ESO

Espai on estaran penjades les pràctiques de laboratori de 1r d'ESO.

En aquest curs trobaràs activitats relacionades amb la Biologia i Geologia de 3r d'ESO

En aquest curs trobaràs activitats relacionades amb la Biologia i Geologia de 4t d'ESO

En aquest curs podreu provar alguns dels qüestionaris que han utilitzat alguns dels alumnes de 3r d'ESO durant el present curs.

Aquest és l'espai on ens comunicarem els components de la coral de l'institut.

Alumnes de 3r d'ESO

Aquest espai és pels alumnes que cursen 2n d'ESO i tenen pendent la música de 1r. Apareixeran aquí les activitats que han de fer, una per trimestre, per poder recuperar la matèria.

Aquest espai és pels alumnes que cursen 4t d'ESO i tenen pendent la música de 3r. Apareixeran aquí les activitats que han de fer, una per trimestre, per poder recuperar la matèria.

Aquí aniré penjant els diferents recursos per a les unitats que treballarem en aquesta matèria optativa: apunts, vídeos, tasques,....

És importat que vosaltres esteu donats d'alta per tal de poder visualitzar els recursos, i també penjar les tasques que haureu de trametre per avaluar

Les aplicacions informàtiques que treballarem són:

• Processing : Inici a la programació per crear animacions visuals
    • Tinkercad: Disseny de diferents figures i objectes en 3D

Aquí disposarem de diferents recursos de la matèria: continguts per unitats didàctiques, enllaços de reforç, i demés tasques

Proposta didàctica de l'assignatura optativa específica d'Informàtica de 4t d'ESO.

Els materials d’aquestes propostes didàctiques han estat elaborats pel Departament d’Ensenyament en el marc del programa mSchools, iniciativa impulsada per Mobile World Capital Barcelona amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Aquest curs ocupa més de 20Mb. Pot ser que el Moodle dels vostres centres tingui limitat el tamany dels cursos a restaurar. Si és així, podeu superar aquesta limitació fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.

Com a alternativa, també podeu accedir al Moodle com a gestor de centre i anar a la secció "Enviament de fitxers grans al Moodle". En aquesta PMF està explicat com fer-ho.

Autor/a: Roser Cussó; Rosanna Fernández; Artur Coll; Jordi Regalés; Rafa Barrachina

Matèria optativa de 3r eso

Tecnologia del segle XXI: introducció a aplicacions.

SCRATCH

Proposta didàctica de l'assignatura de Tecnologia de 3r d'ESO

Aquest curs ocupa més de 20Mb. Pot ser que el Moodle dels vostres centres tingui limitada la mida dels cursos a restaurar. Si és així, podeu superar aquesta limitació fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.

Com a alternativa, també podeu accedir al Moodle com a gestor de centre i anar a la secció "Enviament de fitxers grans al Moodle". En aquesta PMF està explicat com fer-ho.

Autor/a: Roser Cussó; Josep Dalmau; Anna Macià; Artur Coll; Rosanna Fernández

Curs moodle relacionat amb el pla lector de 3r d'ESO

LLENGUA CATALANA DE 4t ESO 2009/10

Curs de 1r ESO 2010-2011

Curs de llengua catalana de 3r ESO

Curs de llengua catalana de segon de batxillerat.

En aquest curs repassarem tres aspectes de llengua relacionats amb la correcció de l'expressió escrita: la pronominalització feble, lèxic (derivació i precisió lèxica), i les expressions lexicalitzades.

Aquest any farem moltes activitats, molt variades i diverses, per tal de que ens preparem pels cursos posteriors.

Xmas activities

Exercises to practise verbs for 1ESO and 4ESO

Bona tarda,

Com vau demanar, aquí teniu l'enllaç amb exemples de fotomuntatges que vam veure a classe:

Espero les vostres propostes abans de la setmana vinent al meu e-mail:

lauram@institutvaleriapujol.cat

Salutacions,

Laura

Aprenentatge de les eines essencials per fer una obra gràfica amb l'ordinador.