Sol·licitud de títols (actualització)

Tipus de títols que es poden sol·licitar:

– Títol de Batxillerat: la sol·licitud del títol de batxillerat es pot realitzar en qualsevol moment excepte en els períodes de vacances.

– El títol de Graduat en ESO el sol·licita d’ofici el centre per a tots els alumnes que superen l’etapa, no cal per tant que l’alumne/a faci cap gestió.

Procediment (Títol de Batxillerat):

A la secretaria del centre.

1. En aquest cas haureu de demanar a la secretaria del centre que us generi el Resguard de sol·licitud de títol acadèmic i professional i liquidació de taxa.
  •     Família nombrosa o monoparental  recordeu portar fotocòpia del carnet.
  •    Cal presentar fotocòpia DNI de l’alumne/a.
  1. Amb aquest imprès s’ha d’anar a una oficina de “La Caixa” i pagar l’import de la taxa.
  1. Retornar el Resguard de sol·licitud de títol acadèmic i professional i liquidació de taxa segellat per l’entitat bancària a la secretaria juntament amb el full de sol·licitud del títol.

enllaç sol.licitud de títol Batxillerat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *