Informació addicional per a les famílies per l’inici de curs 20-21

Ahir per problemes tècnics no tothom va poder ser a la reunió de famílies. Ens sap molt greu perquè ens havíem assegurat amb els tècnics que tothom hi podria accedir sense cap problema, però el cert és que no va ser així. Si en un futur n’hem de fer alguna altra d’aquest tipus, millorarem el sistema. Us demanem disculpes.

Cal dir-vos que comencem un curs delicat. Tant el Claustre, el PAS i l’Equip directiu estem treballat molt des de fa mesos per poder garantir la seguretat i l’atenció acadèmica als vostres fills i filles.

És evident que ens caldrà capacitat d’adaptació tant al personal del centre com a l’alumnat i a les famílies, ja que poden venir escenaris que ni ens imaginem; per això la cooperació entre totes les part és essencial. Us demanem que sigueu conscients de la importància de traslladar el compliment de les normes de seguretat fora de l’institut, és imprescindible que des de casa seguiu conscienciant els vostres fills i filles, tal i com ho farem aquí al centre des del primer dia.

Us informem que de moment no hi haurà servei de cantina ni a l’hora del pati ni del migdia en acabar les classes. Si hi ha cap canvi, us avisarem de seguida.

Esperem, doncs, als vostres fills i filles dilluns a les hores indicades i recordeu que han de venir amb la mascareta posada, l’ordinador, estris per escriure i el KIT COVID (funda per guardar la mascareta mentre esmorzen, gel hidroalcohòlic, mocadors de paper, una o dues mascaretes de recanvi en una funda i una ampolla d’aigua personal – us informem que les fonts no les podem tenir disponibles). És també molt important que l’alumnat vingui amb diferents capes de roba, ja que la ventilació contínua dels espais és obligatòria i cadascú té diferents toleràncies al fred i a la calor, així es podran abrigar o desabrigar segons els convingui.

Pel que fa al contingut de la reunió d’ahir, està tot penjat a la nostra web en notícies anteriors. Us recomanem llegir el document Annex I del Pla d’organització de setembre-Curs 20-21 on hi ha tota la informació necessària per saber com hem de funcionar.

D’altra banda, cal dir que mantenim uns dies obert el formulari de dubtes per tal que continueu enviant-nos les vostres preguntes que us respondrem per mail tan aviat ens sigui possible. El dia 22 de setembre els diferents tutors/-es de grup faran una reunió interactiva via Meet i us podran resoldre els dubtes que us puguin anar sorgint. Rebreu pel vostre correu, tant pares com mares, una invitació al Meet per accedir-hi; encara que sigui hotmail, gmail o qualsevol altre, hi podreu entrar.

Esperem que tinguem tots plegats un bon curs!

Us posem els enllaços:

Cordialment