ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2016

Us informem que aquest any, hi ha eleccions per renovar la meitat dels membres dels diferents sectors representats en el Consell Escolar de l’institut. Enguany, hem de renovar tres membres del sector de professorat, un membre del sector de pares i mares i un membre del sector alumnes.

Al plafó de la planta del mig de l’institut, hi ha penjat els censos electorals. Podeu comprovar-hi les vostres dades. En cas que algú vulgui presentar-se a les eleccions, que passi per la secretaria de l’institut a buscar un imprès.

Durant tot el procés anirem penjant al mateix plafó tota la documentació oficial, així com a la pàgina web.

També podeu trobar més informació sobre tot el procés al:

Web d’Ensenyament (ensenyament.gencat.cat)

Web Família i Escola (familiaiescola.gencat.cat).

Us adjuntem el calendari d’actuacions previstes durant aquest període d’eleccions.

Moltes gràcies.

Salutacions,

A Vacarisses a 7 de novembre de 2016.

Marga Vidal i Fàbregas

Directora INS Vacarisses

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *