Concurs per a la tria del logotip que ens identifiqui com a escola verda

L’institut de Vacarisses està a un pas de ser escola verda i, què millor que tenir un distintiu propi que reconegui la fita. Us hi animeu?

Bases del concurs

Com ha de ser el logotip? Deixeu volar la vostra imaginació!!

En quin format s’ha d’entregar? El logotip es pot presentar tant en paper com digitalment.

A qui li heu de fer arribar? Es pot fer arribar a les persones dinamitzadores del projecte escola verda, que són: Raquel Blázquez, Gemma Gallart, Dulce Medina i Conchi Sánchez.

Fins quan es pot participar? Teniu temps fins al dia 18 d’abril de 2016.

Quan es farà públic el logotip premiat? El dia de Sant Jordi, enguany el celebrarem el dia 22 d’abril.

I quin premi hi haurà? Un premi ecològic, a mésdel prestigi d’utilitzar el logotip en totes les comunicacions que fem com a escola verda!!

A per totes!!