COMUNICAT A LES FAMÍLIES- 3 ABRIL 2020: Informe 2a Avaluació i Inici de la 3a

Benvolgudes famílies,

Abans de res volem enviar-vos una forta abraçada i desitjar que estigueu bé, vosaltres i tota la vostra família.

Ens adrecem a vosaltres per a informar-vos que, donada la situació excepcional provocada per la crisi del Covid-19, durant el dia de demà, 3 d’abril de 2020,  el tutor/-a individual us farà arribar en format digital, tant a vosaltres com als vostres fills/-es, el butlletí de notes de la 2a avaluació via correu electrònic en un arxiu adjunt.

Molt important, si alguna família no rep les notes entre demà dia 3 i dilluns 6 d’abril es pot posar en contacte amb la següent adreça: nidiacentellas@insvacarisses.cat i intentarem solucionar-ho.

D’altra banda, volem demanar-vos de nou la vostra ajuda. Davant de la pròrroga de l’estat de confinament, l’activitat docent ha de continuar per a mantenir el procés d’aprenentatge dels vostres fills/-es. Des de fa temps el centre està totalment digitalitzat i, adaptar-nos per les circumstàncies extraordinàries a aquesta nova manera de treballar, hauria de ser totalment assequible per a la totalitat de l’alumnat. Per a poder estar més a prop d’ell és important que les famílies estigueu en contacte amb el tutor/-a individual que us ha estat assignat i el mantingueu informat si el vostre fill/a té algun problema per treballar digitalment des de casa. Per a fer-ne  detecció, hem dissenyat una enquesta que els vostres fills/-es rebran  al seu correu des de margavidal@insvacarisses.cat i que han de respondre tan aviat la rebin.

Dimarts 14 d’abril de 2020 comença oficialment el període lectiu de la 3a avaluació. A partir d’aquest moment, el professorat enviarà la feina planificada a l’alumnat seguint les graelles setmanals de l’excel: “Feines extraordinàries contenció Coronavirus”  i des d’allà els redireccionarà al Moodle o recursos múltiples dins les Google apps. Tota aquesta feina serà avaluable i computarà en la nota global de la 3a avaluació.

Des del centre, fer-vos saber que som coneixedors de la feina que feu a casa per tal d’adaptar el vostre dia a dia a la situació de confinament i us agraïm d’avantmà la implicació i compromís en la tasca educativa i aprenentatge, així com també en el benestar psíquic dels vostres fills/-es.

Rebeu una cordial salutació.

#totAniràbé

L’Equip Directiu