Informació Projecte Erasmus +

INFORMACIÓN SOBRE LA FINANCIACIÓN DE LA MOVILIDAD DE

 ESTUDIANTES Y PERSONAL DOCENTE Y NO DOCENTE DE EDUCACIÓN

 SUPERIOR DENTRO DEL PROGRAMA ERASMUS +

Para consultar mas información  (Clickar)

BEQUES  ERASMUS 2017/18

 Per part de l’alumne que sol·licita la Beca ERASMUS

  1. Coneixement d’idioma ( anglès, alemany, francès … en funció del país )
  2. L’alumne gestiona el viatge ( la compra del bitllet… medi transport… )
  3. Autonomia per trobar allotjament i/o residència.
  4. Autonomia per trobar Empresa del sector i el lloc de pràctiques. Gestionar la demanda i la documentació. L’alumne en decidirà el període d’acord amb el tutor i l’equip docent del seu curs.
  5. Presentar la documentació requerida 6 setmanes abans de la sortida.
    • Assegurança de responsabilitat civil ( Carnet Jove )
    • Fotocòpies de la tarja sanitària europea
    • Fotocòpia DNI
    • Currículum Europass
    • Fotocòpia de les Dades bancàries
  6. Signatura de Compromís d’acceptació de la Beca. En el cas d’incompliment de la data de lliurament de tota la documentació, el centre assignarà un nou candidat.
  7. L’alumne realitza dins el termini establert la “ Prova lingüística “. Cal realitzar un aprofitament eficaç del curs d’idioma.
  8. Un cop finalitzada la Mobilitat han de realitzar el “ Qüestionari de la UE “

Per part del INS SEVERO OCHOA

Coordinador  de Mobilitat .  Professora : Emi Vallejo

Coordinador Escola – Treball. Professora : Elena Mayral

  1. Sol·licita i tramita les Beques anualment.
  2. Proporciona recolzament i orientació a l’alumne, però és ell/ella qui gestiona la seva mobilitat .
  3. Selecciona els candidats en funció del número de Beques . Criteris de selecció : Expedient acadèmic, Nivell d’idioma.
  4. Tramita i gestiona la documentació del Projecte.
  5. Posa a disposició de l’alumne les dades de les Empreses col·laboradores, per tal de que l’alumne inici la sol·licitud i gestioni individualment el seu lloc de pràctiques .
  6. Posa a disposició de l’alumne si és el cas, dades de Residències per alumnes i li lliurarà un Certificat de matricula.
  7. En finalitzar el període de practiques s’avaluarà en situ l’estada.
  8. El Centre reconeixerà les hores de Pràctiques  realitzades .
  9. El centre abona el 80% de l’ Import de la beca una setmana abans d’iniciar la mobilitat i el 20% restant un cop l’alumne ha tornat i ha respost el “ Qüestionari de la UE “ i ha fet la 2a  Prova de nivell lingüístic.

 

guia-del-programa-erasmus-plus-en-espan%cc%83ol   guia-erasmus-2017

32f8ea8bdff7b6ad5bb81c3eaccf01ac     instrucciones_convocatoria-2016

carta-erasmus     carta-erasmus