Curs de preparació per a la incorporació a Cicles de Grau superior (CPI) antic CAS

Curs de preparació per a la incorporació a Cicles de Grau superior (CPI)

Curs 2018-2019

Terminis

Presentació de sol·licituds 10 al 13 de juliol
Llistes amb barem 16 de juliol
Reclamacions a la llista baremada 16 i 17 juliol
Llistes d’admesos 18 de juliol
Matriculació 19 al 23 juliol

Documentació general que cal presentar:

–   La sol·licitud de preinscripció i còpia.

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació (només si l’alumne és menor d’edat)
  • Original i fotocòpia del DNI, NIE o passaport de la persona sol·licitant i la del pare, mare o tutor/a legal si l’alumne/a és menor d’edat.
  • Original i fotocòpia de la targeta sanitària.

Documentació específica que cal presentar:

• Per als que tenen el títol de tècnic: certificat acadèmic de la qualificació final del cicle.
  • Per als que estiguin matriculats en un cicle formatiu de grau mitjà de formació professional el mateix curs acadèmic:
  • Matriculats a 2n: Resguard de matrícula i certificat de la nota mitjana del 1r curs.
  • Matriculats a 1r: Resguard de matrícula i certificat acadèmic del 4t curs de l’ESO o certificat de superació de la prova d’accés a cicles formatius de grau mitjà o el curs específic d’accés als cicles formatius de grau mitjà.

Criteris d’assignació:

Quan hi hagi més sol·licitud que places, les sol·licituds s’ordenen d’acord amb el blocs de prioritat següents:

1. Alumnes que tenen el títol de tècnic, ordenats per la qualificació de manera decreixent.
  2. Relació única que inclou, ordenats per qualificació de manera decreixent, que simultàniament al curs de preparació estan matriculats: al segon curs d’un cicle formatiu de 1.700 o de 2.000 hores de durada (es pren la qualificació obtinguda en el primer curs del cicle), o bé a un cicle formatiu de 1.300 o de 1.400 hores de durada (es pren la qualificació obtinguda en el quart curs de l’ESO o, en el seu defecte, en la prova d’accés als cicles formatius de grau mitjà o el curs específic d’accés als cicles formatius de grau mitjà).
  3. Alumnes que simultàniament al curs de preparació estan matriculats al primer curs d’un cicle formatiu de 1.700 o de 2.000 hores de durada, ordenats de manera decreixent per la qualificació obtinguda en el 4t curs de l’ESO o, en el seu defecte, en la prova d’accés o en el curs específic d’accés.

Recordem que els alumnes que han finalitzat el CF de Grau Mitjà per poder formalitzar la matrícula (a qualsevol institut) heu d’haver pagat el resguard del títol del CF Grau Mitjà que acrediteu per poder accedir al CAS, i amb el segell del centre on ho l’heu cursat. Sense aquest document l’alumne no podrà matricular-se al centre.

Us recomanem que ho demaneu abans de juliol ja que us podeu trobar, en el moment de fer la matrícula, el vostre centre tancat.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *