“Arduino i La Sagrada Familía”

Divendres passat els alumnes de 4t d’ESO van anar a Barcelona a visitar la Sagrada Família, amb visita guiada i suports audiovisuals on van fer diverses activitats relacionades amb la Basílica. També img_5672van anar al CosmoCaixa Barcelona on es va celebrar la fira de projectes de tecnologia del programa CTC Catalunya 2017. Més de 4000 alumnes de 4t d’ESO de 110 instituts de Catalunya han participat en aquest programa on han presentat projectes de programació, electrònica, mecànica, art, disseny i robòtica.