SORTIDA A BARCELONA: ESCULTURES PÚBLIQUES , INSTITUT DEL TEATRE, BILL VIOLA A LA PEDRERA I “LA RAMBLA DE LES FLORISTES” AL TNC.

El passat dia 14 de novembre els alumnes del Batxillerat Artístic i els de 4t de l’optativa d’Arts Escèniques van fer una visita molt completa a Barcelona.

Al matí van fer una ruta per la Barceloneta buscant escultures públiques i quan les trobaven havien de fer el que els demanava el codi QR. Aquí us deixem una mostra del recull de fotografies.

Els alumnes de 4t van continuar la visita anant a veure l’Institut del Teatre de Barcelona, on van poder gaudir dels seus espais i tot el contingut extraordinari que allà s’hi troba com atrezzo i vestuari.

Mentrestant, els alumnes de batxillerat van visitar l’artista contemporani Bill Viola, on van trobar un recull dels seus espectaculars vídeos artístics a la Pedrera.

I, per acabar la jornada, van gaudir tots plegats de l’obra de teatre La Rambla de les Floristes al gran TNC, on l’espai sol ja omple la visita.

Clicant la imatge podeu veure’n més: