Preinscripció batxillerat

A partir de dimecres 27 de maig i fins dimecres 3 de juny ja podeu fer la preinscripció pels nous alumnes de batxillerat el curs 2020/21. Mireu amb detall la documentació adjunta, però és molt senzill:

1) Ompliu la sol·licitud a http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/batxillerat/

2a) Si heu fet la sol·licitud amb el formulari electrònic (cal identificar-se amb un certificat electrònic) no caldrà fer res més (a no ser que el sistema us ho demani).

2b)Si no disposeu de certificat digital haureu de fer la sol·licitud amb suport informàtic. En aquest cas caldrà que, un cop omplerta la sol·licitud, ens envieu un correu electrònic amb la documentació escanejada:

Correu del centre: b7003306@ins-santelm.com

Assumpte: BAT PREINSCRIPCIÓ Nom i Cognoms de l’alumne

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *