ApS Esportiu

El projecte de Servei Comunitari anomenat ApS Esportiu es fa des del curs 2018-2019 en col·laboració amb el Consell Esportiu del Vallès Occidental Terrassa (CEVOT). Aquest projecte, que es realitza des de l’àrea d’Educació Física, consisteix a promoure que el nostre alumnat participi en el voluntariat en diferents actes que se celebren al llarg del curs escolar a la nostra ciutat.

Els actes on es desenvolupa la tasca de voluntariat dels nostres alumnes són: la Mitja Marató de Terrassa, el Cros de Terrassa, la Cursa de la Justícia Social, la Milla Modernista i l’Egara Non Run. Abans d’anar a aquests actes els nostres estudiants reben formació teòrica per part de tècnics del CEVOT i dels organitzadors d’aquests esdeveniments esportius, fent que la seva opinió sigui una aportació a tenir en compte a l’hora del seu desenvolupament.

Em va agradar l’ApS que he fet! He estat de voluntari a dues curses; mai ho havia estat i, la veritat, és que ha estat una experiència molt bona. La recomano!  Mohamed Amin Boujnani

Vaig fer de voluntari a dues curses. Em va agradar dues coses: ajudar a muntar la infraestructura i donar avituallament als corredors i corredores que hi participaven. Luka Sojo

Projecte en col·laboració amb: