Adjudicació VACANTS CF

Informació referent a CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ I SUPERIOR

Seguint la normativa del Departament d’Educació: RESOLUCIÓ EDU/596/2021, de 2 de març, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2021-2022.

Gestió de les vacants (al JULIOL): mitjançant l’ordre de la llista d’espera ens posarem en contacte amb vosaltres.

Un cop finalitzat el període ordinari de matrícula, si queden places vacants, el centre les ofereix als participants en el procés de preinscripció no assignats en la primera petició, respectant l’ordre de la llista d’espera.

La gestió d’aquestes vacants i la matrícula corresponent, així com la vigència i gestió de la llista d’espera, es porta a terme fins al 30 de juliol de 2021.

Quan, després d’aquest procés i de la segona fase d’admissió prevista al punt 9, resten vacants en un crèdit, mòdul o unitat formativa d’un cicle, el centre ha d’admetre la matrícula parcial en aquest crèdit, mòdul o unitat formativa de persones que compleixen les condicions d’accés al cicle corresponent.

Si hi ha més sol·licitants de matrícula parcial que vacants, s’apliquen els criteris de prioritat previstos al Decret 284/2011, d’1 de març, d’ordenació general de la formació professional inicial.

Segona fase d’admissió als cicles formatius (al SETEMBRE): per les persones que van presentar la sol·licitud de preinscripció i no van obtenir plaça

Un cop finalitzada la gestió de la matrícula i de la llista d’espera, i en tot cas abans del 30 de juliol de 2021, els centres educatius han d’informar de les places vacants de primer curs que els queden, desglossades per cicles formatius i torns.

En la data prevista en el calendari del punt 3 d’aquest annex, el Departament d’Educació publica al seu web la informació relativa als centres i cicles amb places vacants.

Només poden participar en aquesta fase d’admissió les persones que van presentar la sol·licitud de preinscripció i no van obtenir plaça; en el cas del grau superior, a més, cal que la qualificació que els consti en la llista ordenada sigui igual o superior a 5.

Els participants poden ampliar les peticions de la sol·licitud de preinscripció dins el termini establert en el calendari, en el marc de les vacants existents, utilitzant el formulari disponible al web del Departament.

Les peticions s’ordenen d’acord amb la qualificació mitjana dels estudis o la qualificació de la prova que permeten l’accés al cicle.

Els alumnes que obtenen plaça han de formalitzar la matrícula al centre assignat, per a la qual cosa han d’aportar la documentació que acredita que compleixen els requisits acadèmics d’accés.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *