Commemoració pel 8M: Dia de la Dona

Des del Departament d’Educació i el nostre centre, en el Dia Internacional de les Dones, ens sumem al missatge d’ONU Dones Les dones al lideratge: assolir un futur igualitari en un món COVID-19 per conscienciar l’alumnat i tota la comunitat educativa sobre els drets de les dones i la necessitat de la corresponsabilitat en les tasques de cura.

El món de la cura, que passa per l’autocura, la cura de l’espai i les persones que ens envolten, fa possible el sosteniment de la vida i el benestar personal. Cal que tots i totes valorem les tasques de cura i ens hi involucrem.
Aprofitant la celebració del 8 de març, us adjuntem un gràfic que reflecteix la situació de la matriculació a l’FP, estret del dossier estadístic “LES DONES A CATALUNYA 2020”. Mostra una fotografia d’una realitat que ja coneixem, però que espero que ens convidi a la reflexió.

Finalment, us recomanem un curt documental realizat per l’alumnat d’imatge i so durant la pandemia, un projecte curt documental sobre el paper de la dona a l’escena musical local.

#Som8deMarç  #SomCorresponsables  #Lesescoleslliuresdeviolències   #Coeducat   #Desemmascarem