Notícies del lloc

ESBORRAT D'USUARIS
by Administrador/a SantaEulàlia - Monday, 5 December 2016, 1:26 PM

Estem esborrant usuaris antics, tant al Moodle com a Google. Pel que fa a Google, de moment suspenem els usuaris que porten temps sense usar el correu; més endavant, si ningú es queixa, els suprimirem. Mantenim el compte de correu d'usuaris que l'utilitzen, encara que ja no siguin al centre. Comuniqueu-nos qualsevol incidència.

Agendes digitals ESO i Batxillerat
by Administrador/a SantaEulàlia - Tuesday, 22 September 2015, 1:27 PM

AGENDES D'ESO I BATXILLERAT
1r A 2n A 3r A 4t A 1r BAT
1r B 2n B 3r B 4t B 2n BAT

Picture of Administrador/a SantaEulàlia
Proves d'accés a cicles formatius
by Administrador/a SantaEulàlia - Sunday, 7 September 2014, 8:10 PM

A la categoria de Proves d'accés i proves diagnòstiques hi ha un curs corresponent a proves diagnòstiques de Primària i ESO i proves d'accés a cicles de grau mitjà i de grau superior i a la Universitat. Aquest curs és d'accés lliure; podeu entrar-hi com a visitants sense necessitat de validar-vos.

Aquests cursos contenen proves de diferents anys i matèries. Esperem que us siguin útils.

Entrada d'usuaris
by Administrador/a SantaEulàlia - Tuesday, 2 July 2013, 1:40 AM

Tot l'alumnat que ja tenia accés té els mateixos codis que el curs anterior. L'alumnat nou haurà de demanar els codis al seu tutor o tutora. A menys que es permeti la inscripció, poseu-vos en contacte amb el vostre professor o professora per poder accedir als cursos.

Si algú té problemes per entrar, envieu un correu a moodle@santaeulalia.cat indicant el problema, nom, cognoms, estudi (cicle, eso, bat, cas, pfi) i correu de contacte.

Course categories