Certamen de Lectura en veu alta en confinament #acasallegimenveualta

Durant aquest mesos de confinament el Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta va organitzar una iniciativa de certamen des de casa on l’alumnat llegia en veu alta des de casa per acabar fent un vídeo. Al nostre centre es va animar la Dalia Vargar de 2n B en la categoria de Timoners (alumnat d’aula d’acollida). Podeu veure el seu vídeo i de molts altres participants al canal del YouTube!

El llibre escollit per la Dalia va ser: Sempre ens quedarà l’estiu de Jenny Han – editorial FanBooks.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *