Neteja de patis

Neteja del patiNeteja

Els professors de guàrdia del pati (tan del pati del terrat com el del pati de la planta baixa) han de fer complir les normes de neteja, que es dipositin les deixalles a les papereres i que es respectin els torns de neteja dels diferents grups. Cada setmana un grup diferent és l’encarregat de netejar l’espai d’esbarjo.

De la responsabilitat en el manteniment i la neteja

El professorat que detecti qualsevol desperfecte en les instal·lacions o equipaments del centre ho haurà de comunicar a la secretaria amb la màxima celeritat possible.

Cadascú és responsable d’allò que utilitza. Quan es produeixin desperfectes o trencadisses, la persona o persones causants s’hauran de fer càrrec de les despeses ocasionades. En cas que no se’n puguin determinar els responsables, el pagament es repartirà entre tots els alumnes del grup o grups en l’àmbit dels quals hagin tingut lloc els danys. En cas de destrossa intencionada s’aplicaran les mesures sancionadores d’aquestes Normes.

L’alumnat té l’obligació de mantenir en perfecte estat de conservació l’aula i el material que hi troba, incloent-hi les taules i cadires. Els professors vetllaran perquè això s’acompleixi i un cop al mes com a mínim el tutor revisarà el material i farà que les taules guixades siguin netejades. En cas de negativa s’aplicaran les degudes sancions.