Control d’assistència

El Sistema informatitzat de Control d’assistència permet detectar immediatament l’absència d’un/a alumne/a i comunicar-la via SMS, email o per l’aplicació Tellfy (primers de la ESO) a les famílies. També permet gestionar retards, amonestacions i les families puguin accedir a l’aplicatiu per consultar les possibles incidències (faltes, retards, comentaris del professorat …) del seu fill/a.

Per aquest motiu s’agraeix que pares i mares comuniquin a la Secretaria la previsió d’absències del seu fill/a, si la coneixen amb anterioritat.

Les faltes d’assistència a classe s’han de justificar amb un full signat per les famílies, que es pot recollir a Consergeria o descarregar aquí

Entrada al centre

La porta del centre romandrà oberta a primera hora del matí durant 10 minuts, de 8h a 8:10h del matí.

• Els alumnes d’ESO que facin tard, podran entrar a classe però es farà constar el retard. Si la impuntualitat es repeteix, rebran una amonestació (cada tres retards)
  • Els alumnes de Batxillerat, si arriben més tard de les 8:10h, no poden entrar a classe, excepte si porten un justificant. Si un alumne de Batxillerat arriba al centre passada aquesta hora, s’haurà d’esperar a la sala de professors fins les 9h, i aquella hora els constarà com a falta d’assistència.
  • La resta del matí, les portes del centre romandran tancades. Si un alumne arriba al centre i la porta està tancada se li facilitarà l’entrada i els professors prendran nota del retard o les absències al programa de faltes, que les seves famílies o tutors legals poden justificar posteriorment.

Sortida del centre

• En horari lectiu, queda prohibit als alumnes d’ESO sortir del centre sense autorització expressa del professorat.
    • L’alumne de l’eso que vol sortir del centre ha de presentar una autorització escrita dels seus pares o representants legals al professor de l’aula si l’ha de sortir abans d’acabar la classe i s’ha de dirigir a la sala de professors i preguntar per un professor de guàrdia.
    • El professor de guàrdia emplenarà un full d’autorització de sortida on s’indicarà el nom, les causes i l’hora en que abandona el centre, i que signarà aquest mateix professor i la persona que el recull.
  • L’alumnat de quart d’ESO pot sortir del centre a les hores del pati, prèvia autorització per part dels pares o representants legals.
  • L’alumnat de batxillerat pot sortir del centre si no assisteix el seu professor, així com a les hores del pati.