Criteris de selecció

Serà la comissió de mobilitat qui valorarà l’aprofitament del cicle formatiu que estigui cursant l’alumne, a més d’altres aspectes extraacadèmics. Es considerarà la seva capacitat d’adaptació i resolució de conflictes i, considerant totes les dades, es farà una previsió de l’aprofitament de l’estada. S’haurà de superar aquesta fase per tal de poder participar en un projecte de mobilitat a l’estranger.

Requisits per participar  en la convocatòria

• Estar matriculat a l’institut Sabadell durant el curs en què es demana l’estada i durant tot el període del curs en què es fan les pràctiques.
    • Tenir la nacionalitat, residència permanent o l’estatus de refugiat o apàtrida d’un dels estats participants dins el programa Erasmus+ (els 27 estats membres de la Unió Europea, els tres països de l’Àrea Econòmica Europea – Islàndia, Liechtenstein i Noruega – i Turquia, Suïssa i Croàcia).
    • Tenir un nivell adequat de coneixement de l’idioma del país al qual van.
    • Estar matriculat a un dels cursos de la titulació sempre que la mobilitat de pràctiques es dugui a terme dins de l’any acadèmic següent a la finalització dels seus estudis i no s’hagi sol·licitat l’expedició del seu títol.
    • No haver completat anteriorment un període de 12 mesos en el Programa ERASMUS, en la modalitat d’estudis o de pràctiques per al cicle en què es demana la plaça.
    • Aportar la documentació requerida en el termini establert.
    • Acceptar i signar la declaració de compromís i disponibilitat personal per a realitzar l’estada a l’estranger en el període establert.

Criteris de selecció de l’alumnat de Grau Mitjà/Superior

Pels alumnes de 2n, Expedient acadèmic (%) de continguts de 1r curs i de 2n superats

Pels alumnes de 1r, expedient acadèmic (%) dels continguts superats de 1r superats fins a la data.

2 punts
Títol Universitari / Altres estudis de Grau Superior completats 1 punt
Coneixement de la llengua estrangera del país d’estada o altres (certificats oficials B1, B2, C)Ajuda A2 – 0,5 punt

B1  – 0’75 punts