INFORMACIONS GENERALS

TORNADA A LES CLASSES: SETEMBRE

1. INFORMACIONS INICI DE CURS
    1. BATXILLERAT: Convocatòria extraordinària de 1r de batxillerat. Podeu consultar ja el calendari d’exàmens que serà presencial. Hi ha inclosa la declaració de salut establerta pel Departament d’Educació que heu d’imprimir i completar.

-IMPORTANT: Previsió d’activitats a l’institut al juny. Informacions sobre entrega de notes, proves extraordinàries, tutories, preparació PAU, tauletes en prèsctec, recollida de materialsde les aules i les guixetes, etc. Gestió de les activitats presencials.

INFORMACIONS DEL CURS 2020-21

PREINSCRIPCIÓ-MATRICULACIÓ ESO

-Publicació del llistat d’alumnat de 1r d’ESO assignat al nostre Institut

DOCUMENTACIÓ per la matrícula de 1r ESO.

Llista d’espera d’alumnat de 1r d’ESO.

-Llista de vacants ESO al municipi que han quedat després de les assignacions de les sol·licituds de preinscripció.

– informació per presentar reclamació contra la plaça assignada per la comissió, els propers dies 8, 9 i 10 de juliol de forma telemàtica.

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat  plaça de 1r d’ESO  en primera petició ordenada definitiva a 11/06/2020
Matriculació presencial de 1r ESO: del 13 a 17 de juliol, de 9 a 13 h. És obligatori demanar cita prèvia aquí.
-Confirmació de plaça per a l’alumnat que ja estudia al nostre institut que cursarà 2n, 3r i 4t d’ESO el curs vinent. Empleneu el formulari AQUÍ.

PREINSCRIPCIÓ-MATRICULACIÓ BATXILLERAT

– Llista places de vacants de Batxillerat a Sabadell.

Llista d’assignacions de places de Batxillerat

Llista d’espera de Batxillerat.

Documentació per la matriculació de 1r de Batxillerat 2020-21.

– Publicació de la llista baremada definitiva dels sol·licitants de plaça de Batxillerat a 26/06/2020.
-Matriculació presencial de 1r batxillerat (alumnes de 4t d’ESO del centre): de l’1 al 3 de juliol. És obligatori demanar cita prèvia aquí.
-Confirmació de plaça de l’alumnat que ha estudiat 1r de Bat al nostre centre i  que farà 2n de Bat el curs vinent. Empleneu el formulari aquí.
-Matriculació presencial de batxillerat (alumnes externs): del 8 al 14 de juliol, de 9 a 13h. És obligatori demanar cita prèvia aquí.

PREINSCRIPCIÓ-MATRICULACIÓ CF / Recollida de documentació de final de CF
Matrícules de Continuïtat de Cicles Formatius

Aquells alumnes que ja pertanyeu al centre (repetidors, o promoció de 2n curs) heu de fer servir la matrícula telemàtica. El procediment el podreu trobar al següent document: clica aquí.

Nous Alumnes del Cicle Formatiu de Grau Mitjà – SMX
Nous Alumnes dels Cicles Formatius de Grau Superior – ASIX, DAM, DAM videojocs

CADA SOL·LICITANT POT CONSULTAR SEMPRE L’ESTAT DE LA SEVA SOL·LICITUD AL WEB ESTUDIAR A CATALUNYA (a “Consulta de resultats” de cada tipus d’ensenyament).

1. Adrià Valencia

Me gustaria saber cuando se hacen las inscripciones al Grado Medio de Sistemas microinformáticos y redes, muchas gracias por su tiempo.

2. Ana Moya.

Hola. Me gustaría saber qué documentación se ha de adjuntar para la matrícula de 1° ESO, y si se ha de abonar alguna cantidad para material en ese momento. Gracias.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *