IV Jornada de Filosofia i Cultura Clàssica

El proper dimecres 9 d’abril tindrà lloc la IV Jornada de Filosofia i Cultura Clàssica al Centre Cívic de Can Rull. El tema d’aquest any és “La democràcia”.

El programa de la Jornada serà el següent:

11,20 h: Presentació.

11,25 h. Dissertacions filosòfiques dels alumnes i pauses musicals.

12,15 h. Democràcia i màgia, a càrrec d’Antonio Reina.

12,30 h. Conferència sobre “El quart enemic de la democràcia“, a càrrec del . Dr. Ignasi Boada, professor de filosofia política a les Facultats de Comunicació i  Filosofia de la Universitat Ramon Llull.

13,25 h. Representació d’unes escenes de l’obra d’Aristòfanes: “Les assembleïstes“, a càrrec d’alumnes de la modalitat d’Humanístic de 1r de Bat i de Llatí de 4t d’ESO.

Final previst al voltant de les 14 h.
Com podeu deduir, la jornada alterarà una mica els horaris del matí a batxillerat. La 3ª hora acabarà ales 10,45 i els alumnes hauran de ser al CCívic a les 11,15