XVII Jornada de Poesia Juvenil de l’Hospitalet

Les alumnes Mayra Cisneros (2n d’ESO), Zoila Cabañero (2n de batxillerat) i l’alumne Francesco Andone (2n d’ESO) han participat a la XVII Jornada de Poesia Juvenil de l’Hospitalet que ha tingut lloc al Teatre Joventut.

Valorem molt positivament aquestes iniciatives perquè fomenten el gust per la poesia i l’escriptura entre els nostres joves. I, a més a més, hem gaudit d’un matí ple de poesia i d’actuacions acompanyats de la resta d’instituts de l’Hospitalet.

Estem molt contents perquè l’alumna Zoila Cabañero ha guanyat el tercer premi de la categoria de batxillerat. Enhorabona!