Concurs de cristal·lització

IMG_0293      IMG_0250 (R)

El passat divendres 6 de maig, part dels alumnes de l’Institut Ramon Barbat i Miracle vam gaudir d’una experiència inoblidable que es va celebrar al Cosmocaixa de Barcelona; el concurs de cristal·lografia, on molts instituts i escoles van participar per guanyar el premi al millor cristall. Nosaltres érem principiants, el primer cop que participàvem, així que no vam guanyar res. Però ens vam trobar amb instituts que tenien uns cristalls espectaculars que evidenciaven temps i dedicació. No obstant, vam poder gaudir de les instal·lacions del Cosmocaixa on vam trobar coses espectaculars sobre la física, la biologia i fins i tot arqueologia. Però no ens vam rendir, perquè l’any que ve tornarem, trepitjant fort.

Dídac Roda Pitarg, alumne de 3r d’ESO A