CANVIEM EL XIP!

Des de Cultura i Valors ètics a 1r d’ESO, enguany hem treballat per mitjà de petits vídeos alguns temes com els prejudicis-discriminacions i també les desigualtats de gènere amb els micro-masclismes. Els vídeos han estat dissenyats i realitzats pel propi alumnat treballant de forma cooperativa i amb els seus propis mòbils. Vet aquí una selecció dels que han quedat millor. Ho hem passat molt bé i hem aprés engrescant-nos!… Llegeix més»

FELICITATS MAR FONT!!!

El passat 20 de març, l’empresa de reutilització de llibres de text IDDINK va sortejar entre totes les famílies que formen part del projecte, una gratuïtat en tots els llibres i materials. L’afortunada va ser l’alumna Mar Font de 2n de Batxillerat.
Us animem a… Llegeix més»

Vídeos guanyadors “Missió Apilo”

Aquest curs el nostre centre ha participat en el concurs “Missió Apilo”. Es va proposar als alumnes que gravessin un vídeo, de tipus viral, on el reciclatge de piles havia de ser el fil conductor d’aquest.
Des de la CoGeAm agraïm l’interès i la implicació d’aquells… Llegeix més»

Xavier Amorós, alumne de 1r de Batxillerat, guanya el 1r Premi Granados 150 anys

Xavier Amorós, alumne de 1r de Batxillerat,  guanya el 1r Premi Granados 150 anys al Conservatori Municipal de Música de Barcelona

L’objectiu del guardó és promoure la divulgació de la música catalana entre l’alumnat d’escoles de música i de grau professional i alhora donar a conèixer la… Llegeix més»

Llibres 2015-16

Llibres de text curs 2015/2016
Per demanar els llibres cal entrar a la pàgina web www.garmar.net i registrar-se en nom de l’alumne. El codi del nostre institut és AIRBM43480.
Els llibres es portaran al centre a començament de setembre.
NOTA MOLT IMPORTANT: Cal fer la tramitació fins al… Llegeix més»