Projectes Europeus

L’Institut Pompeu Fabra ha rebut dos projectes europeus Erasmus + amb una durada de dos cursos escolars (2017-2018 i 2018-2019). Aquests projectes financen la mobilitat d’alumnat i professorat a diversos instituts europeus.

Els projectes concedits són:

• Visions of European cities: participació d’instituts de Berlin (Alemània), Falun (Suècia), Cagliari (Itàlia) i Lisboa (Portugal)
  • Poetry, drama and classics are on stage: hi participen instituts de Trebisonda (Turquia), Barcellona Pozzo da Gotto (Itàlia), Torres Novas (Portugal), Riga (Letònia) i Praga (República Txeca).

Erasmus. Vision of european cities

El projecte europeu Developing English competences throught ARt-oriented activities (2015-2017) en què participa el nostre centre és un projecte Erasmus+ on participen 9 escoles de 8 països amb l’objectiu de millorar les competències en anglès mitjançant activitats artistiques i tecnològiques que inclouen entre altres realitat augmentada i art (ARt: “Augmented Reality technology”) a més de visió de computador, apps per a plataformes mòbils, internet de les coses, llengua, etc amb un component basat en creativitat artística-tecnològica en anglès.