Preinscripció ESO (només alumnat nou al centre)

PREINSCRIPCIÓ D’ESO CURS 2024-25

del 8 al 20 de març de 2024

CALENDARI

• Oferta pública de places escolars: 5 de març de 2024
  • Presentació de documentació: fins el 22 de març de 2024
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 17 d’abril de 2024.
  • Presentació de reclamacions: del 17 al 22 d’abril de 2024.
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 25 d’abril de 2024.
  • Sorteig del número de desempat: 30 d’abril de 2024, a les 11 hores.
  • Llista ordenada definitiva: 2 de maig de 2024.
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del 14 i 15 de maig de 2024
  • Oferta final de places escolars: 7 de juny de 2024.
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 10 de juny de 2024.
  • Matrícula alumnes ESO: del 18 al 26 de juny de 2024 (presencial)

PUBLICACIONS PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ DE L’INSTITUT OLIVAR GRAN 2023-24

SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ

ABANS DE COMENÇAR….

És indispensable disposar d’un número de telèfon mòbil i un correu electrònic.

També és necessari el número d’identificació de l’alumne/a (IDALU). Es pot obtenir amb la Consulta de l’identificador de l’alumne.

PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD…

La sol·licitud s’ha de presentar al registre electrònic de la Generalitat mitjançant el formulari electrònic que estarà disponible al portal preinscripcio.gencat.cat.

• Per poder utilitzar el formulari electrònic, cal identificar-se amb un certificat digital, com per exemple el DNI electrònic, o el sistema alternatiu d’identificació idCAT Mòbil a l’abast de tothom, a través d’una contrasenya que es rep al telèfon mòbil.
  • No cal adjuntar cap documentació identificativa.
  • Només cal adjuntar la documentació que acredita el compliment d’alguns dels criteris al·legats a la sol·licitud. Consultar en quin cas cal, a l’apartat informació addicional Criteris i Barem d’ordenació de les sol·licituds.

Les persones que no puguin accedir al registre electrònic, han d’utilitzar el formulari en suport informàtic que estarà disponible al web del departament.

• En aquest cas, s’ha d’adjuntar al formulari els documents identificatius escanejats o fotografiats de la persona que presenta la sol·licitud, de l’alumne/a i el llibre de família o similar.
  • També caldrà adjuntar la documentació que acredita el compliment d’alguns dels criteris al·legats a la sol·licitud. Consultar en quin cas cal, a l’apartat informació addicional Criteris i Barem d’ordenació de les sol·licituds.

Rebran el resguard de la sol·licitud de preinscripció al correu electrònic que hagin indicat al formulari.

En el resguard també es detallarà si cal adjuntar documentació addicional per acabar el tràmit de preinscripció.

El tràmit de presentació de la sol·licitud s’acaba, en ambdós casos, amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre.

INFORMACIÓ ADDICIONAL: