Intercanvi lingüístic amb Polònia (4t ESO)

INTERCANVI LINGÜÍSTIC AMB POLÒNIA (4T ESO):

Els alumnes de 4t d’ESO realitzen un intercanvi lingüístic i cultural amb un centre de Polònia per tal de practicar la llengua anglesa en un context real.

Concretament, hi ha una setmana del primer trimestre que el nostre centre fa l’acollida dels alumnes polonesos i durant aquesta setmana els alumnes fan activitats i visites culturals en anglès, a més de participar en alguna classe d’anglès.

Més endavant, hi ha una setmana del tercer trimestre en la qual els nostres alumnes viatgen a Pszczyna on realitzen classes d’anglès i visites culturals amb l’objectiu de millorar el seu nivell en aquesta llengua. L’allotjament en els dos casos es realitza en famílies que acullen els alumnes i, per tant, faciliten el contacte amb la realitat social i cultural de la zona.