Intercanvi lingüístic amb Eslovènia (1r de Batxillerat)

INTERCANVI LINGÜÍSTIC AMB ESLOVÈNIA (1R DE BATXILLERAT):

Els alumnes de 1r de Batxillerat realitzen un intercanvi lingüístic i cultural amb un centre d’Eslovènia per tal de practicar la llengua anglesa en un context real.

Concretament, hi ha una setmana que el nostre centre fa l’acollida dels alumnes eslovens i durant aquesta setmana els alumnes fan activitats i visites culturals en anglès, a més de participar en alguna classe d’anglès.

Més endavant, hi ha una setmana del tercer trimestre en la qual els nostres alumnes viatgen a Ljubljana on realitzen classes d’anglès i visites culturals amb l’objectiu de millorar el seu nivell en aquesta llengua. L’allotjament en els dos casos es realitza en famílies que acullen els alumnes i, per tant, faciliten el contacte amb la realitat social i cultural de la zona.