Alumnes de Batxillerat participen en el debat filosòfic “Disputatio exprés”

El passat 16 de novembre, els alumnes de Batxillerat van participar en el debat filosòfic Disputatio exprés, que va tenir lloc a la facultat de filosofia de la UB, una proposta per exercitar les habilitats argumentatives dels nostres alumnes al voltant de preguntes filosòfiques. En concret, els alumnes participants van debatre entorn dels temes “L’art ha de tenir límits morals?”, “És real el que imagina l’artista?” i “És necessària la revolució avui?”. Aquesta activitat s’emmarca dins del festival Barcelona Pensa, el primer festival de l’estat espanyol sobre Filosofia. El promou la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona amb l’objectiu de difondre, apropar i transmetre la filosofia a nivell de carrer. Felicitem l’equip representant del nostre Institut pel bon nivell demostrat en la seva intervenció, com podreu comprovar en el vídeo del debat: