SURFINCLUSION- Millorem la convivència #POEFA

La sortida de Surfinclusion es va dur a terme el dia 1 de juny a la platja de Badalona, amb tots els grups de 2n d’ESO dins del projecte “MILLOREM LA CONVIVÈNCIA” (POEFA): programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu.

En activitat han participat tots els grups de 2n d’ESO, ja que era una activitat programada per projectes. De 10 a 13h els alumnes, dividits per grups, van gaudir de les següents activitats: paddle surf, big paddle surf, caiac i activitats a la sorra.

Us deixem algunes imatges on podeu veure com van gaudir els nostres alumnes amb el Surfinclusion

#Milloremlaconvivència #POEFA #Surfinclusion

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *