Fem barri, formem persones

L’alumnat de 4tA ha participat un any més en el projecte “Fem barri, formem persones”. Aquest projecte s’emmarca dins de la matèria de Cultura i Valors ètics i consisteix en facilitar la relació i el coneixement mutu entre adolescents, el col·lectiu de la gent gran i el de les persones amb discapacitat intel·lectual.

L’objectiu del projecte és formar el nostre alumnat en actituds de cura i respecte, en la valoració de la diferència, en la solidaritat, en la inquietud social i en la comunicació intergeneracional, així com facilitar l’apropament entre l’Institut i el barri.

Agraïm la col·laboració sempre entusiasta del casal de gent gran La Capa, la residència Sant Antoni i el centre ocupacional La Marina.

1 comentari

1. yolanda

Quin record mes maco s’han emportat els nens, moltes gràcies per fer coses d’aquestes tan humanitàries i tan reconfortants per als avis.