Concurs Fotografia Matemàtica

Benvolguts i benvolgudes, alumnat i professorat,

Des del Departament de Matemàtiques us proposem un curs més el

📸 Concurs de Fotografia Matemàtica de l’Institut Montjuïc 📸

Molts de vosaltres van participar en edicions anteriors: es participa enviant una foto que, a part de tenir un valor estètic, ha de tenir un sentit matemàtic, que ha de ser explicitat amb gràcia i originalitat en el títol de la foto (obligatori).

Les fotos han de ser fetes pels participants, no poden ser baixades d’Internet; recordem que copiar o agafar fotos d’Internet és un frau.

No es poden fer fotomuntatges, només s’admet algun retoc com lluminositat, filtres, contrast.

El concurs s’organitza en quatre categories:

• 1r i 2n d’ESO

• 3r i 4t d’ESO

• 1r i 2n de batxillerat

• Professorat i PAS

La foto s’ha d’enviar, indicant el títol de la foto:

• Si ets alumne, pel Classroom o seguint les indicacions del docent de matemàtiques
  • Si ets professorat o PAS, per correu electrònic a qualssevol membre del departament de matemàtiques.
Data límit: dilluns, 12 d’abril de 2021.

Us animem a participar, a experimentar diferents solucions, a jugar amb el blanc i negre, a pensar en el currículum desenvolupat aquest any i a consultar la pàgina web de l’ABEAM, relativa al concurs de Fotografia Matemàtica català, per tenir idees de qualitat:

I us deixem les fotos dels guanyadors del curs 2019-2020:

Molta sort a tots els participants i que la càmera us acompanyi! 🖖

Departament de Matemàtiques

#ConcursFotografiaMatemàtica