Celebrem la “Setmana Bio a les escoles”

Més fotos

Aquesta setmana celebrem la Setmana Bio a les escoles. Volem reflexionar sobre un consum conscient que tingui en compte la salut, l’ecologia, la sostenibilitat, la proximitat, la solidaritat…

Hem preparat una mostra sobre el treball que l’alumnat va començar l’any passat de recuperació de l’Hort de l’institut, amb l’ajut de Central Parc; de la campanya “Transformem el valor dels aliments” que els alumnes de 3r  van fer amb DESOS; de la mostra per a la sensibilització de la ciutadania a la plaça de la Marina #construeixunmónsostenible i del taller de Cuina Saludable que van fer els alumnes d’Aula Oberta amb el programa Enginy- Impulsem!.

El pròxim dia 25 d’octubre se celebrarà la jornada de lliurament de la VI edició del Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica, promogut per l’Associació Vida Sana i la Generalitat de Catalunya.

La professora M. Pilar Molina, que ha coordinat des del departament de Socials el projecte APS “Transformem el valor dels aliments”, va participar a la presentació de la Setmana Bio al Consell Català de la Producció Agrària Ecològica de la Generalitat. Podeu veure el vídeo aquí.