Caminada solidària “Barcelona Magic Line”

Enguany l’Institut torna a participar a la caminada solidària “Barcelona Magic Line” que organitza Sant Joan de Déu el proper 25 febrer de 2018.

• Quin és l’objectiu de la caminada? Sensibilitzar i recollir fons per als programes d’atenció a les persones més vulnerables que ofereix Sant Joan de Déu: ajuts socials, pisos d’inclusió, teràpies complementàries, cooperació internacional i recerca.
  • Com s’organitza? La BML és una caminada no competitiva, a la qual s’hi participa per equips entre 3 i 25 persones i aquests es marquen reptes solidaris (els equips del Montjuïc s’han marcat la quantia solidària de 60€ com a mínim per equip) i un repte esportiu, la distància a recórrer el dia de la caminada de 10 km.
  • Com recollirem el repte solidari? Els participants a la caminada hauran de pagar 5€ d’inscripció per persona. Això implica, d’una banda que rebran un suc i una barreta energètica per agafar forces el dia de la caminada, i el sobrant dels 5€, anirà destinat com a donatiu al repte solidari marcat per l’equip.
  • Data límit inscripció: divendres 22 de desembre de 2017.

IMPORTANT: La caminada esta oberta a tota la comunitat educativa de l’Institut (famílies, alumnat, professorat i PAS).

Aquest esdeveniment és voluntari i fora d’horari escolar, per tant, l’institut no es fa responsable dels assistents.

L’alumnat menor de 16 anys haurà d’anar acompanyat per un adult.

• Entrega de sollicituds i donatius: Consergeria Institut.

L’institut obre un equip de 20 persones, per tant, les inscripcions es faran per ordre d’arribada. Quan omplim un equip, si encara hi ha places a la caminada, se’n n’obrirà un altre. Si voleu participar, entregueu la inscripció el més aviat possible!

Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb l’Eva Cortón (Integradora social).

Més informació BML: http://magiclinesjd.org/

* Participants BML 2017