BICICLOT – Millorem la convivència

Durant aquest mes de Març, l’alumnat de 2n d’ESO ha participat en l’activitat del BICICLOT dins del projecte “MILLOREM LA CONVIVÈNCIA” (POEFA): programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu.

En tres dies diferents, han realitzat un itinerari d’un total de 12 km amb bicicleta pel Front Marítim de Barcelona. L’activitat va ser guiada pels monitors de l’entitat, ensenyant a l’alumnat la importància d’una bona i responsable circulació amb bicicleta per la ciutat.

#Biciclot #Milloremlaconvivència #POEFA