Alumnes de l’Institut Montjuïc participen com a voluntaris a la Barcelona Magic Line

La BML, la caminada solidària de Sant Joan de Déu, va comptar també amb la contribució d’un grup d’alumnes d’ESO i Batxillerat que varen participar com a voluntaris. Els nostres alumnes van estar ubicats al “village” que es va instal·lar a l’interior del Castell de Montjuïc, que es va convertir en un espai on els participants en la caminada podien descansar. Els nostres alumnes voluntaris es van encarregar de dinamitzar diferents jocs, bitlles catalanes, circuït amb cadires de rodes, rocòdrom, tennis, diana golf, jocs malabars, entre d’altres.

M. Pilar Molina

Enllaços relacionats

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *