Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Benvolgudes famílies,

Us informem dels Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació i Formació Professional per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu.

Aquests ajuts van destinats a:

• Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta o trastorn de la comunicació i el llenguatge o trastorn de l’espectre autista.
  • Ajuts per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.

El termini per presentar les sol·licituds és fins al 30 de setembre de 2021.

Podeu trobar més informació i tramitar la sol·licitud telemàticament en el següent enllaç ➡ https://educacio.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/358-ajuts-ministerio-NEE

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *