3r d’ESO: segona visita a Central Parc

L’alumnat de 3r d’ESO va anar per segona vegada al Parc Agrari del Baix Llobregat el passat dijous. En aquesta ocasió l’objectiu era seguir aprenent quines són les tasques necessàries per produir aliments i plantar enciams, ja que en Jordi, el responsable de formació de Central Parc, els va donar les instruccions i les indicacions necessàries, des de la preparació del terreny, l’elaboració dels cavallons i dels solcs, fins a la plantació i el reg. Gràcies a la col·laboració del Departament de Llengües Estrangeres del nostre Institut en aquest projecte, al camp, una part de les explicacions i reflexions es van realitzar en llengua anglesa.
Aquesta activitat es va realitzar en el marc de la Jornada del 8 de març, Dia Internacional de la Dona, i en sessions anteriors l’alumnat va treballar a l’aula la situació actual de les dones en el sistema agroalimentari.
En aquest enllaç podeu veure un vídeo de la plantada d’enciams.

Més informació i més fotos