3r d’ESO: primera visita a Central Parc

El passat 22 de febrer l’alumnat de 3r d’ESO va realitzar la primera sortida a Central Parc, on els esperava en Jordi, el responsable de la formació al camp, per tal de descobrir com treballa la pagesia ecològica.

Abans de visitar els camps es va fer una sessió sobre la Política Agrària Comunitària (PAC) i van comprovar que el model d’agricultura industrial vulnera el dret a l’alimentació de gran part de la població. En la següent sessió, Mireia, l’enginyera agrícola responsable de la planificació i producció agrícoles de Central Parc, va venir al nostre Institut i va explicar als alumnes les característiques pròpies del maneig agroecològic i les diferències entre els cultius ecològics i els convencionals, des de la planificació fins a la producció.

Ja al camp, els alumnes van aprendre sobre el disseny d’una finca agrícola, van repassar conceptes d’aula i van treballar de forma activa sobre el maneig sostenible.

Més informació i més fotos