3r d’ESO inicia el projecte Transformem el valor dels aliments: innovació en el circuit alimentari ecològic

El passat 29 de gener es va presentar el Projecte d’Aprenentatge i Servei “Transformem el valor dels aliments: innovació en el circuït alimentari ecològic” als alumnes de 3r d’ESO. Des d’aleshores s’han anat desenvolupant les primeres activitats en el marc de la matèria Ciències Socials, Geografia i Història. Els alumnes participaran en la Segona Fase del Projecte, la fase de Consolidació, que implementem aquest curs.