Participem a l’òpera “El Monstre al Laberint”

Més fotos

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO participarà en l’òpera coral “El Monstre al Laberint” al Teatre del Liceu, juntament amb altres instituts de Barcelona i cantants professionals. Cantaran i actuaran en el cor infantil i participaran en els assajos i en la representació del dia 1 d’abril de 2020.

Paral·lelament, a partir del mite de Teseu i el Minotaure s’estan treballant des de diferents àmbits i nivells temes com l’òpera, la mitologia, la migració, les emocions… tot reflexionant sobre el món actual.

Aquí teniu fotos dels alumnes de 1r d’ESO realitzant uns cartells per a la mostra de treballs que tot l’institut està elaborant.