Els alumnes de 1A celebren Sant Jordi amb la gent gran

El passat 20 d’abril vam anar amb els alumnes de 1A a fer conèixer la Diada de Sant Jordi als avis de la residència Sant Antoni. Els alumnes van llegir-los poesies il·lustrades que havien escrit i dibuixat per a ells i seguidament els hi van lliurar com a record. Els avis els van correspondre amb un punt de llibre. Aquestes visites s’emmarquen dins de la matèria de Cultura i valors ètics i tenen com a objectiu treballar la comunicació intergeneracional i els valors de l’empatia i del respecte envers les persones grans. Podeu veure les fotografies del dia aquí.