Pablo Rubio a l’Olimpíada de Filosofia d’Espanya

Lourdes Estrada

L’alumne de 4t d’ESO Pablo Rubio va participar en la IV Olimpíada filosòfica d’Espanya que va tenir lloc a Múrcia els dies 5 i 6 de maig i que aplegà els guanyadors de les diferents Olimpíades autonòmiques. En Pablo hi va participar en la modalitat de dilemes morals com a representant de Catalunya juntament amb l’alumne Lucho Suaya de l’INS Poeta Maragall i l’Ainara Greciano de La Salle de Girona. El tema general d’enguany era el de Noves tecnologies i identitat humana. Aquesta activitat pretén ser un lloc de trobada per a tot l’alumnat i el professorat de l’ensenyament secundari interessat en cultivar el pensament no com a una simple obligació escolar, sinó com una forma de vida.

Els tres representants catalans amb el professor acompanyant

Més fotos

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *