El nostre Institut participa a la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat

Cinc alumnes de 1r i 2n de batxillerat del nostre Institut han participat en l’edició d’enguany de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat. Es tracta d’una competició en la qual diversos equips d’estudiants de 4t d’ESO, batxillerat i cicles formatius (d’edats entre 15 i 18 anys) de diferents centres docents de Catalunya, País Valencià i les Illes Balears debaten sobre un tema polèmic i d’actualitat. El tema d’enguany ha estat: “Els animals tenen drets?” L’activitat aporta un espai de formació on els estudiants aprenen a parlar en públic, a fer equip i a saber defensar un tema tant a favor com en contra, utilitzant el català com a llengua vehicular.

El dia 20 de febrer l’equip representant del nostre Institut va participar en la fase local de la Lliga a la Universitat de Barcelona. Els nostres alumnes van guanyar el primer debat però van perdre el segon, en què es van enfrontar a l’actual subcampió de la Lliga, l’escola Shalom de Barcelona.

Des d’aquí felicitem els nostres estudiants, que van fer una molt digna actuació, i els animem a continuar millorant de cara a l’edició del curs vinent.

Lourdes Estrada