Tallers de Física i Química a la Universitat

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Les facultats de Física i Química de la UB i de la UAB aprofiten el descans entre quadrimestres per oferir tallers i activitats als alumnes de Batxillerat . Aquest curs els alumnes del Mercè Rodoreda hem estat admesos a tres jornades:

• Taller d’enginyeria de materials a la Facultat de Química de la UB (pels alumnes de Química de 1r de Batxillerat)
  • Experiments de Física a la Facultat de Física de la UB (pels alumnes de Física de 2n de Batxillerat)
  • Taller de Química interactiva de la Facultat de Química de la UAB (pels alumnes de Química de 2n de Batxillerat)

En aquestes activitats els estudiants poden realitzar activitats diferents de les que fem habitualment al centre amb materials i aparells molt més sofisticats. Per exemple, aconseguir fondre sorra per aconseguir vidre, fer experiències amb materials superconductors a baixes temperatures o realitzar simulacions moleculars per ordinador.