Resultats PAU 2013

selectivitatHem rebut els resultats dels alumnes que es van presentar a la Selectivitat el curs passat (consulteu aquí els resultats de juny i aquí els de setembre). Han aprovat tots els alumnes i les notes han estat molt bones. Al juny estem un punt per sobre de la mitjana de Catalunya i al setembre, 0.6 punts per sobre també.

Aprofito l’avinentesa per felicitar tota la comunitat educativa: els professors per la seva dedicació i professionalitat, els alumnes pel seu esforç i les famílies per haver-nos recolzat en aquesta tasca. Com sabeu, l’èxit a la Selectivitat no s’aconsegueix només en un o dos anys de Batxillerat. Aquests resultats són el fruit de molts cursos de rigor i treball constant.

Ànims i felicitats un altre cop,

Tomàs Vera