Final del concurs Start-Up School

Un grup d’alumnes de 1r Batxillerat format per les alumnes Nerea Torrado, Júlia Cascos, Marta Moreno i Maria Ribas han presentat el seu projecte empresarial “Animal Pen” a la final del concurs “Start-Up School” Barcelona organitzat per la Fundació escola emprenedors que s’ha celebrat a l’auditori de la Universitat de la Salle.

Hem estat l’únic institut públic present a la final i hem aconseguit una fantàstica 5a posició. La professora Maribel Martínez i les alumnes han treballat de valent durant l’últim mes, reunint-se diverses vegades amb el mentor Juan Pablo Sánchez (Smalljob), assignat per l’organització del concurs, i preparant la presentació del seu “Business Plan” en anglès.

Moltes felicitats!

Aquí teniu el vídeo de la seva estupenda participació al concursaquest document amplia la informació amb més fotografies

Aquí podeu consultar més treballs d’emprenedoria dels alumnes de 1r de batxillerat