Els estudiants del Mercè Rodoreda es manifesten contra la guerra amb un lectura dramatitzada de poemes

Amb la finalitat fomentar el treball pedagògic sobre els valors associats a la pau, els integrants d’aquesta plataforma han fet aquesta mena d’activitat a centres educatius de diverses poblacions de l’àrea metropolitana. A l’institut Mercè Rodoreda, s’han interpretat poemes de Miquel Martí i Pol. Els alumnes del centre han completat l’espectacle, tot llegint textos en contra de la guerra i a favor de la pau redactats per ells mateixos.

Laura de Batlle, coordinadora d’activitats de l’institut Mercè Rodoreda, ha explicat que l’activitat ha estat la culminació de les mobilitzacions i debats que professors i alumnes han fet durant tot el curs. Batlle ha afegit que, tot i que la guerra de l’Iraq hagi finalitzat formalment, és molt probable que aquesta qüestió estigui present en les activitats del curs vinent.

Atès la bona acollida que han tingut aquestes lectures dramatitzades, la plataforma Cultura i Espectacles Contra la Guerra té previst continuar oferint aquesta activitat als centres educatius també durant el curs vinent.

Informació a L’Hospitalet Digital.