Preinscripció ESO 2020

Informació sobre la preinscripció per al curs 2020/2021

• Presentació de sol·licituds: del 13 al 22 de maig (finalitzat)
  • Llista amb el barem provisional (29 de maig). Consulteu-la aquí (LLISTA NOVA amb els errors esmenats). També podeu consultar aquí el vostre resultat, amb el DNI del sol·licitant i el codi de la preinscripció.
  • Reclamacions al barem provisional (del 2 al 5 de juny)
  • Llista definitiva ordenada per número de desempat (disponible aquí)
  • Llista d’admesos i llista d’espera (publicades el 7 de juliol)
  • Matrícula: del 13 al 17 de juliol

La presentació de sol·licituds s’haurà de fer principalment per via telemàtica

Com fer la preinscripció?
Informació sobre el centre
Termini:

• Del 13 al 22 de maig de 2020

Amb suport informàtic:                                 Del 13 al 22 de maig

Amb cita prèvia (excepcionalment):             Del 19 al 22 de maig

A causa de la COVID-19 la preinscripció ha canviat el seu format preferent. Si bé, ja es podia fer de manera telemàtica, la preinscripció per al curs 2020-21 es farà bàsicament per Internet. És a dir, a través d’una aplicació que el Departament d’Educació obrirà el mateix dia 13 de maig. Per tant, és important tenir present que NO cal presentar la documentació en el centre que s’ha demanat en primer lloc, com es feia habitualment, sinó que s‘ha d’enviar la documentació al correu electrònic del centre a partir del 13 de maig.

La sol·licitud ha de ser única.

Passos a seguir: És molt fàcil!!

1. Omplim l’aplicatiu amb les dades que es demanen: Sol·licitud.
  2. Aquí podeu consultar l’IDALU del vostre fill/a, si no el teniu.
  3. Codi del centre: 08047480 – Institut Mediterrània.
  4. Un cop omplerta, ens baixem el resguard, en pdf, que surt de l’aplicatiu i el guardem per enviar-lo.
  5. Escanegem el llibre de família o document relatiu a la filiació.
  6. Escanegem el/s DNI del/s progenitor/s.
  7. Escanegem el DNI de l’alumne (si en té).
  8. Escanegem la targeta sanitària (TSI) de l’alumne/a.
  9. Escanegem la resta de documentació que acrediti alguna prioritat.
  10. Enviem els documents, amb el resguard, al correu de l’Institut Mediterrània (a8047480@xtec.cat), si aquest centre és la vostra primera opció, indicant a l’assumpte ‘Preinscripció 1r ESO‘.
  11. El centre us enviarà confirmació de recepció al correu des d’on l’heu enviat. Un cop fet això, la preinscripció ja estarà feta.

Si no teniu escàner i heu de fotografiar la documentació us suggerim que per servir, per exemple, una APP gratuïta com CamScanner Escáner, ja que millora la qualitat de la còpia.

Si excepcionalment no es pogués fer la preinscripció telemàticament, l’institut obrirà per fer-la de forma presencial del 19 al 22 de maig i mitjançant cita prèvia, que quedarà habilitada a partir del dia 13 de maig. S’ha de seguir les següents recomanacions:

• Al centre hi ha d’anar el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona)
  • Cal portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa o portar-se el bolígraf de casa.
  • Portar mascareta i guants
  • No poden acudir les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes. En aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Horari de Secretaria per a les cites presencials: (excepcionalment)

Cita prèvia. A l’apartat ‘Observacions’, indiqueu, si us plau, el nom i cognoms de l’alumne.
  • Dimarts 19, dimecres 20, dijous 21 i divendres 22 de maig

de 9:00 a 13:30 h.

• Cal portar la sol·licitud emplenada de casa, o un bolígraf per poder-la emplenar.
    • Cal portar la documentació acreditativa.
    • Cal portar mascareta i guants.
    • No poden acudir les persones de grups d’especial vulnerabilitat. Si cal, es pot autoritzar per escrit una altra persona perquè faci el tràmit.

Barem

Calendari de preinscripció (el calendari del mes de juny pot variar en funció de l’evolució de la pandèmia)

Oferta de places

Sol·licitud de preinscripció (pdf emplenable)